14.52 Årsresumé

 


 
Har tränat som en dåre under året. Efter timmar i spinningsalen, mil i löpspåret och basövningar i gymmet har jag lagt en grym grundkondition och grundstyrka. Under 2014 tar nya träningsmål form!
 


Sånt här har jag ätit; enkla saker som stekt lax och avokado, sushi i helt sjuka mängder och fika, fika, fika.
Jag började jobba som säljare på Kosta Outlet Fashion Store och jag trivdes hur bra som helst!


Jag blev av landshövdingen bjuden på lunch på Residenset med bland annat Prins Daniel, Filippa K och Johan Skarborg. Jag satt jämte Prins Daniel och vi snackade om hur viktigt det är med unga entreprenörer. 
 
Glox ångade på. Efter finalen i Växjö Konserthus stod det klart att vi hade vunnit i kategorin "Produktutveckling" och fick därmed en plats på SM i Stockholm. 

 
 

 
 
Jag åkte till Stockholm med Linnéa och Jenny några dagar innan SM. Vi shoppade och käkade en hel del sushi. Sen började äventyret. Goa Växjö-gänget tog sig an Älvsjömässan. Under en dag knepade vi ihop en monter och oj vad stolta vi va. Mässan öppnade och säljsamtalsen flödade. Och jag njöt. Vilken upplevelse. Man kunde nästan ta på entreprnörskapet som verkade ligga i luften. SM avslutades med prisutdelning. Glox gjorde ett så fantastiskt UF-år och jag är så stolt. Ett kvitto på att jag kan.
 
Jag har hängt med han.
Häng med dessa. En hel del på Fyra Krogar och campus. Sett Jasmine ta studenten.
Jag har haft en fin sommar. Trots en hel del tuffa dippar.

 
 


Spenderade en dag i Vendig och åkte gondol, åkte sedan på kryssning. Hade världens bästa utsikt FRÅN SÄNGEN. Såg en och annan underbar solnedgång. Besökte Akropolis i Grekland. Spanade in Santorini högt uppe på bergen och Dubrovnik i Kroatien. Badade sandstrand i Korfu. Skrattade en del med. 

 
 
 
 
 
 
 
 

Det blev en hel del fest och utgång med tanke på att jag fyllde 18 och studenfesterna kickade igång. 
Jag tog körtkort, fick presenter och köpte bil.
 
Jobbade på Moderaternas konferens och på Pia Sundhages föreläsning i Konserhuset. 
 


Hängt i världens bästa och finaste lägenhet, MIN. 
 
Och året avslutade med middag, 12-slag, raketer och fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0