21.00

I helgen har jag jobbat och kört bil. Blivit stannad av polisen för första gången!!! Snacka om nervöst, men dom var trevliga och det gick fint. Solsidan, pizza och Johan Falk tillsammans med hjärtat fick avsluta helgen. 

Idag har varit en seg dag, med huvudvärk och magont. En måndagskäftsmäll helt enkelt.

Ikväll har jag varit på ett nytt pass tillsammans med Ebba på Nordic. Passet heter Soma Move och holistisk fysträning. Man arbetar utan redskap, man har alltså bara kroppen som motstånd. Från uppvärmning till avslutningen finns det inga pauser eller chans att vila. I början gick det enkelt - "det här är väl inte så jobbigt". Men oj så fel jag hade. Svetten rann, pulsen slog och jag tog mig knappt ner för trappan efteråt. En spännande form av träning som inte belastar kroppen, utan är skonsam. Jag ska ge det ett par gånger till men jag tror att det absolut kan vara något för mig. 

Nu ska jag bänka mig framför TV:n och invänta Paradise Hotel, tycker det är ganska kul att gotta sig i sådana program trots att det är ganska meningslöst egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0