20.10 Turn

Måndag igår, åt lunch med farmor och satt sedan en runda på Condeco och spanade. Fick lite arbete gjort innan jag stack till Nordic för ett pass Soma Move med Ebba. Avslutade med kvällsmat på Decan! 

Tisdag idag, har betat av två seminarium i skolan idag. Skönt! Det rör på sig, känns som vi kommer någon vart. Har lite träningsvärk och tog en powernap när jag kom hem. Nu lyssnar jag på musik och önskar att jag hade kommit på idéen med Spotify - helt jäkla genialiskt om man tänker efter faktiskt! 

Jag ska slänga upp bilder från studentfesten, bättre sent än aldrig. Sedan ska jag duscha och lägga en inpackning och prova en ny produkt, ser barnsligt mycket fram emot det! Och sen Paradise Hotel!!! JAA
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0