18.27 Lost in the air

Hej. Söndag igen och idag stod det jobb på schemat! Lärde mig det nya kassasystemet och mös omkring till lite jullmusik samtidigt som jag hade så mycket gulliga kunder idag, blir så glad. Gud vad jag tycker om mitt jobb.

Jag har haft en riktigt bra helg, känns som jag har hittat rätt balans i livet mellan träning, kompisar, pojkvän, skola, jobb och fest. I fredags käkade jag sushi med Jenny och Linnéa innan vi spontant drog på Lakers-Frölunda, såg två perioder ganska bra hockey vilket var väldigt roligt. Och på lördag är det dags för Smålandsderby!! Jättekul med Lakers i elitserien, men HV71 kommer alltid ligga närmast hjärtat! Lördag började med plugg på Condeco i ett par timmar, fick mycket gjort. Provade skor och mötte Ebba och Alice, vi har äntligen brytit träffas-en-gång-i-halvåret-trenden, två träffar på två veckor! 

Nu: Grey's Anatomy, Solsidan och Johan Falk. Precis som en söndag ska vara. 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0