21.51 Wake up with determination - go to bed with satisfaction.

 
 
 
 
 
Intog gymmet idag efter en vecka med en kropp som inte samarbetat med mig. Efter fotbollsträningen i måndags var jag helt utmattad och mådde riktigt illa. Bestämde mig för att vila ett par dagar. Trodde att något dumt virus skulle bryta ut, men jag verkar ha klarat mig! Började med att ta löpet till  , i kvällsvårsolen, magiskt. Sedan körde jag 1h intensiv mage på gymmet. Hade grymt med energi och muskelkontakten var grym. Längtar tills imorgon - legday. Ska banne mig ge mig på front squats, kanske passar det mig kanon? Kom ihåg: wake up with determination - go to bed with satisfaction.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0