New York - Mitt hjärta ♥


9/11 Museum - Tidslinje på väggen över vad som hände 9/11
9/11 Museum - Den här bilden togs 15 minuter innan planen störtade in i World Trade Center
Ground Zero - Minnesplats för de som omkom 9/11
Ground Zero - Två stora dammar där World Trade Center stod. På kanterna står namnen på de 3000 människor som omkom.
Empire State Building - Promenad till Empire, Midtown 5th Avenue & 34st Street
På väg till Empire State Building - New York-puls
Utsikt från Empire State Building - Downtown
Utsikt från Empire State Building - Den höga byggnaden på bilden är nya World Trade Center, Freedom Tower.
Utsikt från Empire State Building - Hudson River
Utsikt från Empire State Building - East River, Chrysler Building
Utsikt från Empire State Building - East River, Madison Sqaure Garden
Utsikt från Empire State Building - Central Park, MetLife
Utsikt från Empire State Building - Spanar över Central Park
Empire State Building - Hängde med Chuck Bass på Empire State Building, skön snubbe 
Victoria's Secret - Drömaffär för en underklädsälskare som jag
Victorias's Secret - Spenderade många timmar här
Forever 21 på Times Square - Enormt 
Times Square - Nighttime
Times Square - Nighttime

Times Square - Nighttime
Times Square - Nighttime
Promenad i finaste Central Park. Det här var absolut bland det finaste jag sett. En riktigt underbar plats. Tog en löprunda här. Gud vad underbart!
Central Park - Den berömda isrinken och Essex House
Central Park
Kör i Central Park
Slut på Central Park, början på 5th Avenue
Underbara 5th Avenue
Apple-Store på 5thAvenue
Louis Vuitton på 5th Avenue
Tiffany & Co på 5th Avenue
Prada, Mikimoto på 5th Avenue 
5th Avenue
Rolex på 5th Avenue
Shopping på 5th Avenue
Avenue vid FN-byggnaden
Dag Hammarsköljd - Minneslund
Minneslund
Fin utsikt över Avenue
 
New York är absolut världens finaste stad. Det här var verkligen den bästa resan i mitt liv. Här ska jag bo... med Chuck Bass! Jag älskar NY. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0